priscilla-du-preez-frRrn5ASwzo-unsplash.jpg

TARINA-AKATEMIA

Löydä oma äänesi ja herätä luottamusta aitous edellä – Anti-sähköpostimarkkinoinnin workshop

Torstaina 7.2.2024 klo 11-13

———

Mitä ihmettä tarkoittaa anti-sähköpostimarkkinointi?

  • Se on tapa tehdä sähköpostimarkkinointia, joka tyrkyttämisen sijaan perustuu aitouteen ja luottamuksen rakentamiseen

  • Oma ääni edellä: ei valmiita fraaseja tai kaavoja vaan työkaluja miten löytää oma tapa kirjoittaa niin että se tuntuu aidolta

Kenelle tämä workshop sopii?

  • Olet pienyrittäjä, joka haluaisi tehdä säännöllistä sähköpostimarkkinointia ja saada sitä kautta myyntiä, mutta et ole vielä saanut hommaa rullaamaan halutusti 

  • Tyrkyttävä markkinointi turhauttaa ja ahdistaa (jopa oksettaa), koska se tuntuu omien arvojen vastaiselta (teennäisyys, taktiikat, liioittelu, psykologinen manipulointi)

  • Et saa kirjoitetuksi/lähetetyksi viestejä, koska kirjoittaminen tökkii etkä tiedä mitä kirjoittaa viesteihin

Mikä on workshopin sisältö?

  • Vastaukset yleisimpiin ongelmiin miksi sähköpostimarkkinoinnin tekeminen tökkii tai se ei tuota tuloksia

  • Konkreettisia harjoituksia, joiden avulla päästä eroon kirjoitusahdistuksesta, löytää omaa ääntään ja kirjoittaa luottamusta herättäviä markkinointiviestejä

  • Miten tehdä sähköpostimarkkinointia omien arvojen mukaisesti aitous ja palvelu edellä (ja saada silti hyviä tuloksia, luottamusta ja myyntiä)

  • Keskustelua, tehtäviä sekä kyselyhetki, jossa saat henkilökohtaista sparrausta juuri omiin kysymyksiisi 

Mitä tästä saa irti?

  1. Löydät omaa ääntä ja aitoutta kirjoittamiseen

  2. Olet saanut tyhjän paperin kammon tilalle inspiraation ja ideoita, joita toteuttaa seuraavissa viesteissä

  3. Rohkaisua omien arvojen mukaisen sähköpostimarkkinoinnin tekemiseen

Ketkä workshopin vetävät ja miksi heitä kannattaa kuunnella?

Jarkko Meretniemi on tehnyt copywritingia 15 vuotta ja auttanut satoja yrittäjiä ja asiantuntijoita kertomaan oman tarinansa ja löytämään oman yleisönsä. 

Susanna Lönnrot on toinen Creator Akatemian perustajista. Yritys on rakentanut muutamassa vuodessa yli 7 000 tilaajan aktiivisen listan. Yrityksen lähes koko myynti tulee sähköpostimarkkinoinnin avulla.