Ota supervoima käyttöösi – helposti

Meillä kaikilla on idea, tuote tai palvelu, jota myymme. Toimitusjohtaja myy strategiaa työntekijöille, viestintäpäällikkö yrityksensä näkökulmaa medialle ja työnhakija osaamistaan ja arvojaan työnantajalle. Mutta vastassa on ongelma: ihmisaivot hylkivät informaatiota. Pelkkä fakta ei riitä vakuuttamaan mieltä. Ensin täytyy herättää tunne, joka kuljettaa väitteesi kuulijan mieleen. Miten tunne herätetään? Tarinalla. Jos haluat buustata liiketoimintaasi, kerro tarina, joka liikuttaa.

25+1_cover.jpg

Siksi kirjoitimme oppaan, että sinäkin voit ottaa tarinan supervoiman käyttöösi! Oppaan esimerkit ja vinkit luettuasi opit muun muassa

  • miten rakennat vangitsevan käyntikorttitarinan, jolla luot yhteyden asiakkaaseesi
  • miten saat toiset kertomaan inspiroituneita tarinoita brändistäsi
  • miten kurkistat tulevaisuuteen elämyksellisen tarinan avulla

Oppaasta saat työkaluja, joita voit hyödyntää työssäsi heti! 

Täytä oheinen lomake, niin lähetämme oppaan latauslinkin sähköpostiisi.

May the force be with you!
Ilkka, Jarkko ja Joonas

Ote oppaasta
"Keksi vertaus joka tiivistää arvosi
Miten ilmaiset kirkkaasti sen, mistä yrityksesi liiketoiminnassa on kyse? Työterveystalo Heltti kertoo yksinkertaisen tarinan perinteisestä kiinalaisesta lääkäristä, jonka palkkio perustui terveiden kyläläisten määrään, ei tehtyihin toimenpiteisiin. ”Mitä enemmän kylässä oli terveitä asukkaita, sitä leveämmin lääkäri eli.” Lääkärin tehtävänä oli edistää terveyttä ennen kuin ihmiset sairastuvat. Heltti löysi kiinalaisesta lääkäristä iskevän ja selitysvoimaisen metaforan, joka jää kerrasta mieleen."