Näin kerrot yrityksesi tarinan vangitsevasti – ja nappaat asiakkaiden ja rahoittajien huomion!  

"Miksi muka yritykseni tarvitsee tarinan", saatat kysyä. Siksi, että maailma on pullollaan äänekkäämpiä yrityksiä, jotka kilpailevat samojen asiakkaiden ja rahoittajien huomiosta. Ilman tunteet herättävää tarinaa he eivät pysähdy kuuntelemaan Sinua.

Äläkä huoli vaikka yrityksesi olisi perustettu vasta eilen. Yritystarina ei ole sama kuin historiatarina. Yritykselläsi on joku syy olla olemassa ja juuri siitä asiasta me haluamme kuulla – eli miten olet ratkaissut jonkin meidän elämäämme vaivaavan ongelman. 

Oheisen ilmaisoppaan avulla opit rakentamaan kolme erilaista yritystarinaa: 1) perustamistarinan, 2) asiakastarinan ja 3) yhden minuutin hissipuheen. 

Kerro yhteystietosi alla niin lähetämme pdf-oppaan latauslinkin meiliisi. 

Kun otat nämä tarinat viestinnän ja markkinoinnin repertuaariisi, houkuttelet asiakkaat ja rahoittajat luoksesi – ja menestyt!

Iloa ja valoa, Ilkka & Jarkko

 

 

yritystarina.jpg

Ote oppaasta – minuutin hissipitch auki purettuna